مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-03سياسي

امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است


فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب در بازدید از مرزهای شمال غرب کشور گفت: به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای مسلح، امنیت کامل را در تمامی مرزهای کشور برقرار کرده ایم.

- ، امیر عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب در بازدید از پاسگاه های مرزی استان آذربایجان غربی با کارکنان این یگان ها دیدار و از زحمات آنان تقدیر کرد.

وی در حاشیه این بازدید استان آذربایجان غربی را دارای موقعیت خاص دانست و اظهار کرد: استان آذربایجان غربی به عنوان دروازه ورود و پل ارتباطی ایران به کشورهای اروپایی است و بی شک یکی از استان های مهم و راهبردی کشور به شمار می رود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب افزود: امنیت و اقتصاد دو موضوع بسیار مهم مربوط به مرزهای کشور است که ما در حوزه امنیت مرزها به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای مسلح امنیت کامل را در تمامی مرزهای کشور برقرار کرده ایم.

عظیمی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد همه امور تحت الشعاع قرار می گیرد تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما علاوه بر مسئولیت ذاتی که دارند، مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی هم دارند و همانند دوران دفاع مقدس و همچنین حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله در کنار مردم همیشه در صحنه بوده و خواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است

امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است