مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-03سياسي

مسئولیت اعضاء شورای شهر در قبال جامعه پایان نیافته است


با اتمام دوره، مسئولیت اعضاء شورای شهر در قبال جامعه پایان نیافته است و انتظار می رود که اعضاء شورای پنجم بتوانند با استفاده از بسترهای موجود با تجربیات و تخصص خود نقش هدایتگری را در عرصه های مختلف داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با اتمام دوره، مسئولیت اعضاء شورای شهر در قبال جامعه پایان نیافته است و انتظار می رود که اعضاء شورای پنجم بتوانند با استفاده از بسترهای موجود با تجربیات و تخصص خود نقش هدایتگری را در عرصه های مختلف داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی مشهد، صبح امروز، اعضاء شورای اسلامی شهر مشهد با رییس دانشگاه فردوسی مشهد دیدار کردند.

در این دیدار از تلاش ها و اقدامات ارزشمند شورای اسلامی پنجم شهر مشهد تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه دکتر محمد کافی رییس دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: آنچه امروزه در کشور و در سراسر دنیا اهمیت دارد این است که یک مجموعه بتواند هم پایگاه مردمی و اجتماعی خود را در جامعه حفظ نموده و هم بتواند کارهای بزرگ و پیشرو انجام دهد که این کار در شهرهای بزرگی همچون مشهد بسیار دشوار است.

اگر شورای اسلامی پنجم شهر مشهد اختیاراتی بیش از این داشت و شرایط شهر مشهد اجازه می داد، قطعا کارنامه این شورا درخشان تر و پربارتر از آنچه که هست می بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت اعضاء شورای شهر در قبال جامعه پایان نیافته است

مسئولیت اعضاء شورای شهر در قبال جامعه پایان نیافته است