مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-03اقتصادي

تعامل سازنده برای پایش و تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تحویل، تحول و تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی بدون هماهنگی و وحدت رویه دشوار است و با یکپارچگی می توان این مأموریت را به سرانجام رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به  نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان غربی سیدمحسن حمزه لو با اشاره به اینکه برقراری تعامل سازنده و مستمر میان راه و شهرسازی و منابع طبیعی، دستگاه ها را از فضای بخشی نگری خارج می کند، اظهار داشت: مدیریت یکپارچه و صیانت از اراضی در کنار تأمین زمین برای رونق تولید مسکن از دغدغه های اصلی این مجموعه است که تلاش می شود با کمک همه بخش قابل توجهی از نیاز مسکن مردم را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: تفاهم نامه همکاری وزارت های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی جهت تسهیل، تعیین تکلیف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی در محدوده و حریم شهرها و همچنین در راستای تکالیف و مأموریت های محوله بین در مرداد سال گذشته منعقد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: براساس تفاهم نامه همکاری وزارت های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی باید بخشی از اراضی منابع ملی و دولتی که در محدوده و حریم مصوب شهرها قرار دارند در اختیار راه و شهرسازی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل سازنده برای پایش و تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی در آذربایجان غربی

تعامل سازنده برای پایش و تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی در آذربایجان غربی