مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-02سياسي

استارتاپ های دانش آموزی تا پایان سال راه اندازی می شود


رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه از پیگیری راه اندازی استارتاپ های دانش آموزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این استارتاپ ها تا پایان سال در پارک راه اندازی شوند.

- "استارتاپ های دانش آموزی" تا پایان سال راه اندازی می شود ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه از پیگیری راه اندازی استارتاپ های دانش آموزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این استارتاپ ها تا پایان سال در پارک راه اندازی شوند.

دکتر سیامک آزادی امروز (یازدهم مرداد) در آیین رونمایی از کتاب مدل آموزشی کیو سی تی با اشاره به تغییر و تحول روش های آموزشی در دنیا گفت: نیاز های امروز دنیا با دهه های گذشته تفاوت های اساسی پیدا کرده، بنابراین نمی توان با روش های آموزشی 40 تا 50 سال پیش به کودکان و نوجوانان امروز آموزش داد.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری دوره های آموزشی تمام سنین گفت: آموزش باید مطابق نیازهای روز و با روش های به روز و جدید باشد، بنابراین نیاز است که بازنگری در تمام دوره های آموزشی به عمل آید.

آزادی با اشاره به اهمیت آموزش در سنین پایین گفت: اگر می خواهیم کشور به پیشرفت لازم رسیده و به اقتصاد دانش بنیانی که مدنظر است برسیم نیاز است که نگاه زیرساختی به توسعه فناوری داشته باشیم و این نگاه می طلبد که آموزش کودکان و نوجوانان را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ های دانش آموزی تا پایان سال راه اندازی می شود

استارتاپ های دانش آموزی تا پایان سال راه اندازی می شود