مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-02ورزشي

آقای گل در قم ماندنی شد / مدل جدید فردوس در لیگ 1400


باشگاه فردوس قم بهترین گلزن خود در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را برای دوره جدید این بازی ها حفظ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روح الله ایثاری که در مسابقات فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور یکی از ارکان اصلی نتایج تیم فردوس قم بود و عنوان بهترین گلزن و تاثیرگذارترین بازیکن این تیم را به خود اختصاص داد، بعد از یک دوره کوتاه مدت بازی در خارج از کشور بار دیگر در این تیم ماندگار شد.

ایثاری که در بازیکن فصل گذشته ایمان شیراز قرار داد بسته و مسعود عباسی از تیم دلسوختگان قم به عنوان یک استعداد جوان قمی و بازیکنان رده امید همانند امیرحسین معظمی، سجاد هاشم پور، فردین قاسمی و امیرحسین زینلی را نیز در ترکیب این فصل خود دارد.

به نظر می رسد مجتبی نعمتی دروازه بان آماده این تیم که دوران مصدومیت را سپری می کند و یکی دو بازیکن دیگر لیست نماینده قم را تکمیل خواهند کرد، ضمن اینکه علی زندی پور سرمربی فردوس در کادر فنی خود بعد از انتخاب سعید دل انگیز به عنوان دستیار اول، سعید ایمانی را به عنوان مربی دروازه بان ها، فرید نقش بند را به عنوان آنالیزور و هادی پهلوان را به عنوان بدن ساز انتخاب کرد، همچنین رضا فرجاد مانند فصول گذشته پزشک یار و علی مسعودی سرپرست نماینده قم خواهند بود تا این تیم در هفته نخست لیگ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای گل در قم ماندنی شد / مدل جدید فردوس در لیگ 1400

آقای گل در قم ماندنی شد / مدل جدید فردوس در لیگ 1400