مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-02اقتصادي

9 طرح کلان ملی رونمایی شد


9 طرح کلان ملی فناورانه با حضور معاون علمی و فناوری به مرحله رونمایی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، 9 طرح کلان ملی حمایت شده از سوی معاونت علمی و فناوری با حضور معاون علمی و فناوری رونمایی شد.

این طرح های فناورانه به شرح زیر است؛ مدیریت هوشمند سیلوهای گندم یکی از چالش های مدیریت منابع استراتژیک گندم کشور، مانیتورینگ و ارزیابی دقیق و برخط میزان گندم موجود در سیلوهای کشور بود و از آن جایی که اندازه گیری سیلوها با روش های سنتی و غیر دقیق صورت می گرفت، ارزیابی دقیقی از منابع در دسترس وجود نداشت.

در همین راستا یک شرکت دانش بنیان، نرم افزار بومی را طراحی و تولید کرد.

نبض بیماران در گوشی های پزشکی ایران ساخت گوشی های پزشکی که کاربردهای گسترده بسیاری دارند و بیش از یک سده است که در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند، در سال های اخیر دست خوش تحولات فناورانه شده و نمونه دیجیتال آن ها مورد استفاده صنعت سلامت قرار می گیرد.

با این وجود نیاز حوزه سلامت کشور به این تجهیز پزشکی تا پیش از این عمدتا از مسیر واردات و قاچاق تامین می شد؛ در حالی که نمونه های معمولی تا 50 میلیون ریال و نمونه های دیجیتال تا 130 میلیون ریال هزینه دارند، در همین راستا یک شرکت دانش بنیان موفق شد با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری، گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح کلان ملی رونمایی شد

9 طرح کلان ملی رونمایی شد