مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 01:402021-08-01اقتصادي

معرفی 117 فعال صنایع دستی و گردشگری همدان برای دریافت وام روستایی


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: در هفته گذشته 117 متقاضی  اولویت دار صنایع دستی و گردشگری با اشتغال 353 نفر، - ایسنا/همدان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: در هفته گذشته 117 متقاضی  اولویت دار صنایع دستی و گردشگری با اشتغال 353 نفر، برای دریافت وام روستایی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، هاشم مظاهری اظهار کرد: در راستای حمایت از بخش خصوصی و توانمندسازی افراد تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان، تعداد 117 پرونده با پیش بینی اشتغال 353 نفر و تسهیلات درخواستی 826 میلیارد ریال برای ثبت نام در سامانه کارا، به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شدند.

معاون صنایع دستی ادراه کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان افزود: از این تعداد، 10پرونده مربوط به حوزه گردشگری، بوم گردی و سفره خانه های سنتی بوده و مابقی پرونده ها به حوزه صنایع دستی مربوط است.

وی افزود: دراین معاونت، تعداد 57 فقره مجوز صنایع دستی در تیر ماه سال جاری نیز صادر شده است که 10 مورد پروانه تولیدکارگاهی با اشتغال 38 نفر و با سرمایه گذاری 23 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 117 فعال صنایع دستی و گردشگری همدان برای دریافت وام روستایی

معرفی 117 فعال صنایع دستی و گردشگری همدان برای دریافت وام روستایی