مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-01سياسي

بهره برداری از سالن اجلاس از افتتاح آن مهم تر است


استاندار اصفهان به لزوم استفاده بین المللی و برگزاری اجلاس کشورهای مختلف از سالن اجلاس اصفهان تاکید کرد.

- ، عباس رضایی عصر یکشنبه آیین افتتاح فاز اول و دوم مرکز همایش های بین المللی و اجلاس امام خامنه ای اظهار داشت: چند سال پیش قرار بود اجلاس سران ترکیه، روسیه و ایران در کشور ما برگزار شود و از آن زمان اکیپ هایی از ریاست جمهوری برای شناسایی میزبانان این اجلاس به استان ها اعزام شدند.

وی افزود: اکیپ های ریاست جمهوری به تبریز، شیراز، مشهد و آخر از همه اصفهان سفر کردند زیرا پوتین و پوتین و اردوغان گفتند که این اجلاس را دوباره در تهران برگزار نکنید.

استاندار اصفهان تصریح کرد: این دو رییس جمهور تاکید داشتند که اجلاس در اصفهان برگزار شود و از طرفی تبریز، شیراز و مشهد جایی برای این میزبانی نداشت و در اصفهان تنها مکان در سطح این اجلاس هتل عباسی بود.

وی ادامه داد: اکیپ ها از همه نظر از جمله محافظت و اتاق ها و غیره هتل عباسی را تأیید کردند ولی گفتند سالن اجلاس آن سقف کوتاهی دارد که مشکل ساز است و این بزرگترین اشکال بود و به همین دلیل مورد پسند نبود.

رضایی ادامه داد: از همان زمان فکر کردم که توان بگذاریم که یک سالن در شأن اصفهان ایجاد کنیم؛ دو بار دکتر ظریف در دو جمعه به اصفهان آمد و دکتر واعظی نیز برای این پروژه به اصفهان سفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سالن اجلاس از افتتاح آن مهم تر است

بهره برداری از سالن اجلاس از افتتاح آن مهم تر است