مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-01اقتصادي

طول آزادراه های کشور طی 8 سال اخیر 50 درصد افزایش یافت


در طول هشت سال دولت تدبیر و امید طول آزادراه های کشور حدود 50 درصد افزایش یافت.

- ، محمد اسلامی بعدازظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از بخش پایانی پروژه ملی آزادراه شهید سردار حجازی اظهار داشت: خوشحالیم امروز این پروژه بعد از دو و نیم دهه افتتاح می شود.

وی افزود: با پیگیری استاندار و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری این پروژه به پایان رسید و اگر اهتمام آنها نبود پروژه به این سرعت بهره برداری نمی شد، بهره برداری از این پروژه نشان داد نبود سرمایه مقابل اراده ناتوان است و اراده ها با کمک خدا کارساز است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در یک دوره یک و نیم ساله 40 درصد پروژه آزاد راه شرق اصفهان پیشرفت کرد که معادل عملکرد 20 سال قبل است.

ساختن راه ایمن برای مردم عمل صالح است وی ساختن راه ایمن برای مردم را عمل صالح دانست و افزود: عزت و شرف همه ما در خدمت به مردم است و باید هر مسئولی بیشترین خدمت را به مردم کند.

اسلامی بیان داشت: همکاران ما در آسمان و زمین و آب شبانه روز با مردم در ارتباط هستند و برای ما خیلی مهم است که زیرساخت های حمل و نقل توسعه پیدا کند.

هر روز 4 کیلومتر به راه های کشور اضافه می شود وی اضافه کرد: به لطف خدا در این هشت سال، هر سال هزار کیلومتر به بزرگراه های کشور اضافه شده است، یعنی حدود روزی چهار کیلومتر و این خود یک دستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طول آزادراه های کشور طی 8 سال اخیر 50 درصد افزایش یافت

طول آزادراه های کشور طی 8 سال اخیر 50 درصد افزایش یافت