مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-01پزشكي

تکمیل 96 درصد بخش های کووید19 در بیمارستان های فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اعلام وضعیت بحرانی کرونا، از تکمیل ظرفیت 96 درصدی بخش های بستری بیماران کووید19 در بیمارستان های استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد لطفی امروز در سیصد و هفتاد و سومین نشست ستاد مدیریت درمان و مدافعان سلامت، خدمات درمانی لازم به آنان ارایه می شود.

رییس دانشگاه با بیان تلاش مجموعه دانشگاه برای تسریع در روند اجرای واکسیناسیون عمومی، از تمامی گروه های هدف که پیامک تزریق واکسن دریافت کرده اند، دعوت کرد تا به دلیل خطرات این بیماری، در سریع ترین زمان ممکن به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه کنند.

  لطفی همچنین با اشاره به تقدیر دکتر رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه واکسیناسیون گروه های هدف در فارس؛ بر اهمیت توسعه واکسیناسیون عمومی در فارس، فرهنگ سازی و آگاه سازی بیشتر در جامعه برای مراجعه به پایگاه های واکسیناسیون و دریافت واکسن به ویژه برای افرادی که باید دوز دوم واکسن به آنان تزریق شود تاکید کرد.

او در ادامه بر آمادگی بیشتر مراکز 16 ساعته برای ارائه خدمات به بیماران و افراد دارای علائم مشکوک کرونا با توجه به احتمال افزایش مراجعان در هفته آینده، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 96 درصد بخش های کووید19 در بیمارستان های فارس

تکمیل 96 درصد بخش های کووید19 در بیمارستان های فارس