مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-01سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای دولت امروز (چهارشنبه) دهم مرداد ماه 1400 در حاشیه آخرین جلسه هیات وزیران در دولت دوازدهم در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای دولت امروز (چهارشنبه) دهم مرداد ماه 1400 در حاشیه آخرین جلسه هیات وزیران در دولت دوازدهم در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با بیان اینکه مردم عزیز ما از لحاظ معیشت ناراحتند و حق آنها هم هست، باید ببینیم در شرایط جنگ چه کار می توانستیم انجام دهیم، ادامه داد: چندین بار تاکید کردم که سیاست اقتصادی من، وفور در بازار است و ما توانمان را در این زمینه بکار گرفتیم؛ اما معنای این کار این نیست که کار ما بی نقص بوده است، حتماً نقص داشتیم و ما معصوم نیستیم و تلاش ما بر این بوده که عیب و نقصی مان کمتر باشد، اما اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و طلب عفو و رحمت می کنیم، برای اینکه در حد توانمان در آن شرایط اقدامات خود را انجام دادیم.

همچنین مشروح گفت وگوهای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ، حمید دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خبرنگاران را هم می توانید در لینک های زیر بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟