مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-01سياسي

قانونگذاران آمریکایی تاخیر در خارج سازی مترجمان افغان را فاجعه کامل می بینند


به گفته چند قانونگذار آمریکایی و مقام ناشناس، دولت جو بایدن به هنگام تدارک برای فرآیند خارج سازی نظامیان این کشور از افغانستان به خودش زحمت برنامه ریزی برای خارج ساختن افغانهای کمک کننده به ناتو و متقاضی روادید آمریکا به منظور فرار از تلافی جویی طالبان را نداده است.

- قانونگذاران آمریکایی تاخیر در خارج سازی مترجمان افغان را "فاجعه کامل" می بینند به گفته چند قانونگذار آمریکایی و مقام ناشناس، دولت جو بایدن به هنگام تدارک برای فرآیند خارج سازی نظامیان این کشور از افغانستان به خودش زحمت برنامه ریزی برای خارج ساختن افغانهای کمک کننده به ناتو و متقاضی روادید آمریکا به منظور فرار از تلافی جویی طالبان را نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیسون کرو، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بر اساس گزارش اسپوتنیک اظهار کرد: دیدگاه من این است که خارج سازی این افغانها باید درست بعد از اعلام فرآیند خروج ما شروع می شد.

آن خارج سازی خیلی دیر شروع شد.

روایتهای چند مقام ناشناس پنتاگون نشان می دهند که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا حاضر به پاسخ گفتن به پرسشهای قانون گذاران درخصوص خارج ساختن این افغانهای عمدتا مترجم به هنگام بحث درباره برنامه های خروج از افغانستان طی یک نشست محرمانه در ماه آوریل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذاران آمریکایی تاخیر در خارج سازی مترجمان افغان را فاجعه کامل می بینند

قانونگذاران آمریکایی تاخیر در خارج سازی مترجمان افغان را فاجعه کامل می بینند