مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-31سياسي

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ از شوارتز


اصول و مفاهیم اساسی که  کتاب جادوی فکر بزرگ  را موردپشتیبانی قرار می دهند برگرفته از عالی ترین ، اصیل ترین و برترین منابع تفکراتی می باشد که تاکنون در سیاره زمین زیسته اند.

- اصول و مفاهیم اساسی که  کتاب "جادوی فکر بزرگ"  را موردپشتیبانی قرار می دهند برگرفته از عالی ترین ، اصیل ترین و برترین منابع تفکراتی می باشد که تاکنون در سیاره زمین زیسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام نازبوک، متفکرینی مانند داوود نبی هرکس آن چیزی است که در ضمیر خویش می پندارد یا امرسون که بیان کرد، مردان بزرگ کسانی هستند که می دانند افکار در جهان حکمرانی می کنند .

متفکرینی مانند میلتون، او در کتاب بهشت گمشده اینگونه نوشت : ذهن به تنهایی از جایگاه حکومت خود می تواند از بهشت، جهنم و از جهنم، بهشتی بسازد.

متفکر ادارکی شگفت انگیزی مانند شکسپیر ، که عنوان کرد، هیچ چیز خوب یا بدی وجود ندارد، این تفکر ماست که خوب و بد را ایجاد می کند جادوی فکر بزرگ نویسنده:دیوید شوارتز ترجمه :فاطمه غلامی تایپ شده با کیفیت بالا 252 صفحه دانلود کتاب دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز بخشی از متن کتاب: در هر فصل از این کتاب ده ها ایده حسابگر ، عملی ، تکنیکی و اصولی را خواهید یافت که شما را قادر می سازد تا قدرت عظیم بزرگ اندیشی را تحت کنترلتان درآورید و موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ از شوارتز

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ از شوارتز