مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-31سياسي

راه اندازی پویش «قلک آبی» برای سیستان و بلوچستان


همزمان با عید سعید غدیر خم، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با هدف کمک به آب رسانی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان پویش دانشجویی قلک آبی را راه اندازی کرد.

- ایسنا/قم همزمان با عید سعید غدیر خم، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با هدف کمک به آب رسانی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان پویش دانشجویی قلک آبی را راه اندازی کرد.

دبیرخانه دانشجویی مهرباران سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی که درزمینه فعالیت های جهادی، محرومیت زدایی و فعالیت های داوطلبانه دانشجویی فعالیت می کند، با همکاری شعب این سازمان در سراسر کشور، به ویژه شعبه استان سیستان و بلوچستان، و شبکه گسترده ای از گروه های دانشجویی، در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با استفاده از پتانسیل و ظرفیت گروه های دانشجویی، این پویش را برای جلب مشارکت و جذب حمایت مالی راه اندازی کرده است.

در این پویش دانشجویی، کمک های خیرین، به ویژه خیرین دانشگاهی، دانشجویان، و اعضای جهاد دانشگاهی با هدف خرید مخازن آب و اهدای آن به روستاهای محروم و نیازمند استان سیستان و بلوچستان جمع آوری و مخازن خریداری شده به خانواده ها و روستاها اهدا خواهد شد.

هزینه جمع آوری شده توسط این کمپین به وسیله شعبه استان سیستان و بلوچستان سازمان دانشجویان صرف خرید تانکر خواهد شد و به مناطق روستایی فاقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش «قلک آبی» برای سیستان و بلوچستان

راه اندازی پویش «قلک آبی» برای سیستان و بلوچستان