مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-31ورزشي

«یک گُلی» که برای ورزش ایران «بهار» نشد/ شمارش معکوس برای خروج از «فقر مدال»!


سه رشته ای که کاروان ورزش ایران دل به مدال آوری آنها خوش کرده از روز یکشنبه گام در میدان بزرگ سی و دومین دوره بازیهای المپیک خواهند گذاشت تا شاید زمین «خشک» شده بی مدال تبدیل به کویر نشود! - سه رشته ای که کاروان ورزش ایران دل به مدال آوری آنها خوش کرده از روز یکشنبه گام در میدان بزرگ سی و دومین دوره بازیهای المپیک خواهند گذاشت تا شاید زمین خشک شده بی مدال تبدیل به کویر نشود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به توکیو، سی و دومین دوره بازی های المپیک در حالی تقریبا به نیمه راه رسیده که از روز یکشنبه امیدها برای مدال آوری کاروان ورزش ایران رنگ و بوی جدیدی به خود خواهد گرفت؛ آنجا که چشم اهالی ورزش به کشتی، وزنه برداری و کاراته است تا بتوانند زمین خشک شده مدال آوری را آبیاری کرده و ورزش کشور را از این برهوت خارج کنند.

مدال هایی که سهم کاروان ایران نشد یک هفته از آغاز رسمی المپیک و شروع به کار ورزشکاران در این رویداد گذشته است، این هفته در شرایطی برای کاروان ایران سپری شد که برخی رشته ها و ورزشکاران شان برخلاف آنچه پیش بینی می شد، نتوانستند موفقیتی کسب کنند و از دور مسابقات کنار رفتند.

تکواندو یکی از رشته ها بود؛ رشته ای که ورزشکارانش در ادوار گذشته مدال آوری می شدند و بر همین اساس مسئولان ورزش کشور امیدوار بودند این بار هم تکواندو حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک گُلی» که برای ورزش ایران «بهار» نشد/ شمارش معکوس برای خروج از «فقر مدال»!

«یک گُلی» که برای ورزش ایران «بهار» نشد/ شمارش معکوس برای خروج از «فقر مدال»!