مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-31اقتصادي

ساماندهی بازار مرغ کردستان در گرو متناسب سازی قیمت تولید و عرضه است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: افزایش قیمت عرضه مرغ باید متناسب با افزایش قیمت در تولید باشد تا ضمن تامین نیاز مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری صبح امروز در ششمین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ استان کردستان اظهار کرد: افزایش قیمت جوجه، حمل و نهاده ها بالای 15 تا 20 درصد است که این در افزایش عرضه موثر است.

جعفری افزود: اگر مجموع افزایش قیمت های بخش تولید بالای 15 درصد در نظر بگیریم باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مشکلی در بازار نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تصریح کرد: باید براساس افزایش قیمت تولید، افزایش در عرضه داشته باشیم تا بتوانیم نیاز بازار را تامین کنیم و دچار مشکل نشویم.

جعفری افزود: اگر افزایش قیمت تولید به 18 درصد رسیده است باید این 18 درصد با نظارت و برنامه در عرضه مرغ هم اعمال شود و باید قیمتی برای عرضه مرغ در استان تعیین شود که مشکلی در تامین مرغ نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کردستان استانی تولیدکننده در زمینه مرغ است و باید مرغ برخی استان ها را تامین کند لذا تعیین قیمت واقعی مرغ مستلزم برنامه ریزی مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بازار مرغ کردستان در گرو متناسب سازی قیمت تولید و عرضه است

ساماندهی بازار مرغ کردستان در گرو متناسب سازی قیمت تولید و عرضه است