مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-30سياسي

اهمیت بیان و ابلاغ حقیقت در جریان مباهله


ابلاغ و بیان حقیقت در جریان مباهله امری ضروری است که انتشار آن بر اهمیت این موضوع تاکید دارد.

- ، حجت الاسلام سید عبدالله مومنی تبار در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت با تاکید بر اهمیت روز مباهله اظهار کرد: مباهله روزی است که پیامبر مکرم اسلام، عزیزترین عناصر انسانی خود را به صحنه می آورد.

وی افزود: نکته مهم در باب مباهله تاکید بر آیه شریفه و انفسنا و انفسکم و و نساءنا و نساءکم در آن است که پیامبر اکرم (ص) عزیزترین انسان ها را انتخاب می کند و به صحنه می آورد برای بگو مگویی که در آن باید تمایز بین حق و باطل و شاخص روشنگر در معرض دید همه قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه شهرپیر مرکز بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت با بیان اینکه هیچ سابقه نداشته است که در راه تبلیغ دین و بیان حقیقت، پیغمبر دست عزیزان خود، فرزندان خود و دختر خود و امیرالمؤمنین را بگیرد و به میدان بیاورد، تاکید کرد: استثنایی بودن روز مباهله در حقیقت نشان دهنده این است که بیان حقیقت، ابلاغ حقیقت، چقدر مهم است؛ زیرا در مباهله هر کس که بر حق باشد بماند، هر کدام بر خلاف حق بود با عذاب الهی ریشه کن شود.

عاشورا؛ جلوه مباهله عملی مومنی تبار، عاشورا را جلوه ای از مباهله عملی دانست و گفت: مباهله در محرّم نیز با ورود خانواده امام حسین (ع) در وسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بیان و ابلاغ حقیقت در جریان مباهله

اهمیت بیان و ابلاغ حقیقت در جریان مباهله