مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-30سياسي

اولویت دولت سیزدهم انتخاب کابینه قوی و انقلابی باشد


اولویت دولت سیزدهم انتخاب کابینه قوی و انقلابی برای حل مشکلات معیشتی مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار پایانی با رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: دولت دوازدهم فرصت های زیادی داشت و از این فرصت ها بهینه استفاده نکرد و همه مسائل داخلی و خارجی را به برجام گره زد که باید دولت آینده از این مورد عبرت بگیرد.

وی با بیان اینکه مسئله مدیریت، مسئله تخصصی است، افزود: دولت دوازدهم در انتصاب مدیران در سراسر کشور از قائده تخصص گرایی استفاده نکرد که این کوتاهی خسران زیادی در کشور به بار آورد.

حجت الاسلام عزیزی به انتخاب کابینه و مسئولان سطح کلان دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: باید شایسته سالاری در دولت مردمی و انقلابی در اولویت قرار گرفته و تمامی نیروها باید از بین جوانان مؤمن انقلابی انتخاب شود تا شاهد رشد و توسعه همه جانبه کشور در تمامی زمینه ها باشیم.

امام جمعه بیله سوار از کم لطفی دولت دوازدهم نسبت به دستگاه های فرهنگی گلایه کرد و گفت: بودجه های تخصیصی به نهادهای فرهنگی 10 درصد اختلاس های میلیاردی در زمان دولت دوازدهم بود که از دولت آیت الله رییسی انتظار این است در تخصیص بودجه به نهادهای فرهنگی نهایت توجه و حساسیت لازم را داشته باشد تا شاهد این همه ولنگاری فرهنگی در جامعه نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت سیزدهم انتخاب کابینه قوی و انقلابی باشد

اولویت دولت سیزدهم انتخاب کابینه قوی و انقلابی باشد