مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-30اجتماعي

سوزاندن پایه درختان قبرستان نو در قم


فضای سبز چند ده هکتاری قبرستان نو متعلق به همه مردم قم است و هر درخت آن بسیار ذی قیمت است و با توجه به کمبود فضای سبز در قم، قطع درختان این شهر و سوزاندن و خشک کردن آنها به نوعی جنایت محسوب می شود و فراتر از تخلف قانونی است.

- خبرگزاری فارس - مرتضی نجفی قدسی: صبح جمعه 8 مرداد ماه ساعت 8 صبح برای زیارت اهل قبور به قبرستان نو در قم رفتم که ناگهان با کمال تعجب دیدم خادم قبرستان پای هر درختی شعله ای آتش بر پا کرده و مشغول سوزاندن پایه درختان است و یکی از درختان هم پایه اش کامل سوخته بود و سرنگون شده بود، بلافاصله با بطری های آب مشغول خاموش کردن آتش شدم که با اعتراض خادم قبرستان روبرو شدم و گفت من برگ های درختان را در پای درختان جمع می کنم و آتش می زنم! به او گفتم با اینکار که درختان هم آتش می گیرند که در جواب گفت: شما چکاره ای؟! خیلی ناراحتی برو شکایت کن! من از جسارت خادم متخلف قبرستان خیلی ناراحت شدم و احساس کردم برای قبرستان نو و محو درختان آن نقشه ای ریخته اند و بدینوسیله بتدریج می خواهند صدها درخت بید این قبرستان که بمثابه یک پارک فضای سبز هست را از بین ببرند.

  موضع اداره اوقاف روشن شود با توجه به اینکه این قبرستان زیر نظر اداره اوقاف قم اداره می شود بلافاصله با جناب حجت الاسلام اسکندری مدیر کل اوقاف استان قم تماس گرفتم که موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوزاندن پایه درختان قبرستان نو در قم

سوزاندن پایه درختان قبرستان نو در قم