مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-29سياسي

اختصاص حق پرستاری به همسران جانباز قطع نخاعی حتی پس از شهادت جانباز


در ادوار و اعصار مختلف تاریخ نگاه متفاوتی به جایگاه و ارزش زنان وجود داشته است، اما با ظهور اسلام تحول ویژه ای در این حوزه اتفاق افتاد و نگاه عدالت طلبانه ای نسبت به زن شد.

- در ادوار و اعصار مختلف تاریخ نگاه متفاوتی به جایگاه و ارزش زنان وجود داشته است، اما با ظهور اسلام تحول ویژه ای در این حوزه اتفاق افتاد و نگاه عدالت طلبانه ای نسبت به زن شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اختصاص حق پرستاری به همسران جانباز قطع نخاعی پس از شهادت جانبازان عزیز خبر داد و عنوان کرد: مصوب شد که 70 درصد حق پرستاری این جانبازان پایدار بماند و بودجه اجرای این مصوبه نیز در سال جاری از منابع داخلی بنیاد تأمین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا از بنیاد شهید، تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور معصومه ابتکار و سعید اوحدی معاونان رییس جمهوری به امضا رسید.

اوحدی در مراسم امضای این تفاهم نامه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به عنوان یکی از مهم ترین اعیاد در تاریخ اسلام، گفت: امضای این تفاهم نامه در چنین روز و ایام مقدسی می تواند از حکمت های الهی باشد.

به اعتقاد من جای امضای این تفاهم نامه که در گذشته مغفول مانده بود و برای نخستین بار بین بنیاد و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انعقاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص حق پرستاری به همسران جانباز قطع نخاعی حتی پس از شهادت جانباز

اختصاص حق پرستاری به همسران جانباز قطع نخاعی حتی پس از شهادت جانباز