مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-29اقتصادي

پرداخت 250میلیارد ریال غرامت به حساب کشاورزان بوشهری


معاون صندوق بیمه کشاورزی بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: در سال زراعی جاری تا کنون 250میلیارد ریال غرامت درزمینه دام و طیور و زراعت به حساب خسارت دیدگان ناشی از عوامل قهری و طبیعی واریز شده است.

- ایسنا/بوشهر معاون صندوق بیمه کشاورزی بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: در سال زراعی جاری تا کنون 250میلیارد ریال غرامت درزمینه دام و طیور و زراعت به حساب خسارت دیدگان ناشی از عوامل قهری و طبیعی واریز شده است.

غلامعلی حسینی پناه اظهار کرد: این مهم در حالی صورت گرفته است که محصولات دیگری مثل آبزیان وباغات وتنه درختان وگلخانه نیز زیر پوشش بیمه قراردارند که به دلیل اینکه دوره فعالیت آنهابه اتمام نرسیده احتمال بروز خسارت دراین محصولات نیز به دلیل شرایط جوی حاکم دراستان دوراز ذهن نیست.

حسینی پناه تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل درگیر شدن برخی از استخرهای پرورش میگو به بیماری لکه سفید و همچنین بارندگی های اخیر درنخیلات, باعث لهیدگی و ترشیدگی وریزش محصول خرما دراغلب نخلستان های استان شده است وخسارت هایی را وارد کرده است .

وی یادآور شد: ماهیت کارکشاورزی به دلیل اینکه درپهنه طبیعت قراردارد همواره با ریسک توام می باشد وهرساله شاهدبروز حوادث شدیدی ناشی از بروز عوامل قهری وطبیعی درسطح کشورمان هستیم که هزینه های سنگینی را به کشاورزان تحمیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 250میلیارد ریال غرامت به حساب کشاورزان بوشهری

پرداخت 250میلیارد ریال غرامت به حساب کشاورزان بوشهری