مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-28اقتصادي

آب شرب به «مهل آباد» نهبندان رسید/ کام 80 خانوار شیرین شد


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: پروژه آبرسانی به روستای «مهل آباد» نهبندان با اعتبار 800 میلیون تومان به اتمام رسید و بیش از 80 خانوار این روستا از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای مهل آباد نهبندان، اظهار داشت: احصای قابلیت ها، ظرفیت ها و مشکلات مناطق مختلف روستایی از جمله رسالت های چاه و قنات روستا، آب کشاورزی یکی از مشکلات احصا شده در روستا است.

وی بیان داشت: با توجه به رایزنی که با بسیج سازندگی کشور و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده، فهرست روستاهای دارای مشکل آب شرب و کشاورزی در استان احصا شده و در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی مطرح کرد: یکی از ظرفیت هایی که مجموعه بسیج سازندگی در راستای اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی دنبال می کند استفاده از ظرفیت خیران است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی 6 طرح آبرسانی و تأمین آب شرب روستاهای خراسان جنوبی با مشارکت بنیاد خیریه ابراهیمی، تصریح کرد: در این راستا با توجه به تفاهماتی که با در بحث آب شرب برای روستاهای محروم استان انجام شد، اواخر سال گذشته شاهد آغاز اجرایی شدن عملیات آبرسانی طی این تفاهم نامه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب به «مهل آباد» نهبندان رسید/ کام 80 خانوار شیرین شد

آب شرب به «مهل آباد» نهبندان رسید/ کام 80 خانوار شیرین شد