مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 19:252021-07-27سياسي

پلیس از ظرفیت نظارت مردم بیش از گذشته استفاده کند


پلیس و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی بهتر است بیش از پیش از ظرفیت نظارت مردم استفاده کنند تا امکان نظارت مستمر و دقیق به منظور کنترل جرائم و افزایش امنیت در جامعه فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفها به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان و جمعی از معاونان با گرامیداشت دهه ولایت اظهار داشت: زیارت غدیریه، زیارتی برای شناخت امام معصوم(ع) است و توصیه شده که این زیارت خوانده شود چراکه 30 آیه از قرآن کریم در این زیارت نامه آمده و مفاهیم و معارف گرانمایه ای در آن آمده است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به آسیب های فضای مجازی و مشکلات ناشی از شرایط بد اقتصادی در جامعه افزود: بنده معتقد هستم جمهوری اسلامی ایران برای امنیت این کشور تلاش زیادی انجام داده است اما آسیب ها زیاد است و برای کنترل آن باید چاره اندیشی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: خدای مهربان دنیا را برای عمل کردن و اصلاح شدن قرار داده است نه برای عذاب کردن؛ همچنین در قرآن کریم و دستورات دینی بر رعایت عدالت همراه با انصاف تأکید شده است بنابراین مجموعه قوانین و اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی به ویژه پلیس باید به گونه ای باشد که زمینه اصلاح افراد مجرم ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس از ظرفیت نظارت مردم بیش از گذشته استفاده کند

پلیس از ظرفیت نظارت مردم بیش از گذشته استفاده کند