مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:152021-07-26بين الملل

دیپلمات روس: همکاری سیاسی نزدیک با سوریه را ادامه می دهیم


سفیر روسیه در سوریه ضمن تقاضا از کشورهای دیگر برای بازسازی سوریه گفت، مسکو در مسیر همکاری سیاسی نزدیک با دمشق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفیر روسیه در و تمامیت ارضی و همچنین حق سوری ها در تعیین آینده کشور خود است.

این دیپلمات روس گفت، روسیه و سوریه در حال حاضر چندین طرح و طرح مشترک دارند که می توانند در بازسازی پس از جنگ کمک کنند و در میان محاصره اقتصادی علیه این کشور، پایداری اقتصاد ملی سوریه را تقویت کنند.

فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه روز دوشنبه در نشست مشترک روسیه و سوریه برای بازگشت آوارگان در دمشق گفت که فشار کشورهای غربی در مسیر بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان ایجاد مانع کرده است.

 وزیر خارجه سوریه گفت که اهداف سیاسی در پشت صحنه این اقدام کشورهای غربی قرار دارد و در ادامه آن را بر خلاف اهداف و اساسنامه سازمان ملل دانست.

فیصل مقداد افزود: برخی سازمان های بین المللی در تشویق سوری ها برای عدم بازگشت به کشور و تصویرسازی گمراه کننده از سوریه سهیم هستند، در حالیکه دولت سوریه تلاش گسترده ای برای بازگشت پناهندگان و آماده سازی شرایط با کمک کشورهای دوست و سازمان ملل انجام داده است.

وزیر خارجه سوریه تأکید کرد: کشورهایی که در راستای سیاسی کردن موضوع پناهندگان سوری کار می کنند همان هایی هستند که کشور را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: همکاری سیاسی نزدیک با سوریه را ادامه می دهیم

دیپلمات روس: همکاری سیاسی نزدیک با سوریه را ادامه می دهیم