مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-25اقتصادي

بی کیفیت تر شدن نان در قزوین به رغم افزایش قیمت


قیمت نان از ابتدای مردادماه در استان قزوین افزایش یافته اما متاسفانه ارتقای کیفیت آن که مطالبه جدی و به حق مردم بوده به فراموشی سپرده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، نان به عنوان یک نعمت الهی همواره در فرهنگ ایرانی بسیار مورد توجه و تکریم بوده است و شهروندان ایرانی همیشه تلاش کرده اند از اسراف و تبذیر و دورریز آن جلوگیری کنند.

در این میان متاسفانه کیفیت پایین نانی که به دست شهروندان می رسد باعث می شود که نان ها قبل از رسیدن به سر سفره بیات و غیرقابل مصرف شوند و شهروندان چاره ای جز دورریز آن نداشته باشند.

موضوعی که وقتی از نانوایان دلیل آن را می پرسیم به کیفیت پایین آردهای توزیعی و همچنین بالا رفتن قیمت حامل های انرژی و به صرف نبودن نانوایی ها اشاره می کنند.

با توجه به تمامی این مباحث، قیمت نان در استان قزوین از ابتدای مردادماه گران شد و قیمت هر عدد نان لواش سنتی از 350 به 600 تومان، لواش نیمه دولتی از 350 به 500 تومان، لواش دولتی از 250 به 400 تومان، نان بربری به هزار و 200 تومان و سنگک به 2 هزار تومان افزایش یافت.

در این میان آنچه که شهروندان قزوینی نسبت به آن به شدت گلایه دارند بی توجهی به کیفیت نان و در واقع بی کیفیت تر شدن نان ها به رغم افزایش قیمت آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی کیفیت تر شدن نان در قزوین به رغم افزایش قیمت

بی کیفیت تر شدن نان در قزوین به رغم افزایش قیمت