مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-25اقتصادي

بخشی از مرغ کشتارشده به خارج از همدان می رود/ افزایش جوجه ریزی در هفته اخیر


فرماندار همدان با بیان اینکه متاسفانه بخشی از مرغ کشتارشده به خارج از استان، بخش دیگر به سمت قطعه بندی و شنیسل و گاهی هم خارج از شبکه توزیع می شود گفت: - محمدعلی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بحث تولید و توزیع مرغ کاملا مشخص است اظهار کرد: موارد مربوط به تولید و تامین مرغ به عهده سازمان جهاد کشاورزی است و توزیع و نظارت توسط سازمان صمت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مقوله تولید و توزیع به صورت جداگانه باید نظارت شود افزود: نظارت بر تامین مرغ تا زمانی که وارد کشتارگاه می شود بر عهده مجموعه جهاد کشاورزی و از کشتارگاه تا مصرف کننده نظارت توسط سازمان صمت صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه به فصل گرما و افزایش دمای هوا اشاره کرد و گفت: همه ساله در این فصل با توجه به شدت گرما و کاهش جوجه ریزی روند تولید مرغ با کاهش جزیی مواجه است از همین رو نبود رغبت مرغدار برای جوجه ریزی منجر به کاهش تولید خواهد شد.

وی یکی از مهمترین دلیل کاهش جوجه ریزی در کشور را قیمت و کمبود نهاده های طیور دانست و اضافه کرد: مناسبت ها از جمله اعیاد غدیر و قربان باعث افزایش چند درصدی مصرف مرغ می شود که این موضوع خود عاملی برای ایجاد صف ها به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مرغ کشتارشده به خارج از همدان می رود/ افزایش جوجه ریزی در هفته اخیر

بخشی از مرغ کشتارشده به خارج از همدان می رود/ افزایش جوجه ریزی در هفته اخیر