مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-25سياسي

برنامه سروش آسمانی برگ زرینی در کارنامه صدا و سیمای استان قزوین


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برنامه سروش آسمانی برگ زرینی در کارنامه صدا و سیمای استان قزوین است.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از عوامل برنامه سروش آسمانی با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: رسول گرامی اسلام (ص) پیام غدیر را با امکانات و ظرفیت های آن زمان در قالب رسانه منتقل کرد و همانطور که یکی از رسالت های رسانه ها انتقال اخبار و پیام است، تلاش کرد با ظرفیت آن زمان پیام غدیر به نسل بعد منتقل شود.

وی تصریح کرد: هر چه می گذرد، ماندگاری و اثرگذاری غدیر را بیشتر شاهد هستیم و این گوهر درخشش بیشتری پیدا می کند و همین شیوه ای که رسول خدا (ص) برای انتقال پیام غدیر به کار برد، نقطه آغازین رسانه بود.

صدا و سیما نقش ویژه ای در راستای انتقال پیام غدیر دارد امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: رسول خدا (ص) خطاب به جمعیت حاضر فرمودند پیام غدیر را به نسل های بعد منتقل کنید و امروز این رسالت برعهده رسانه ها قرار دارد و صدا و سیما نقش ویژه ای در راستای انتقال پیام غدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از مدیرکل و عوامل صدا و سیمای قزوین در تهیه و پخش برنامه سروش آسمانی بیان کرد: پای کار بودن شما عزیزان را ستایش می کنم و شاهد بودیم که در سرما و گرما همواره پای کار این برنامه بودید و همه در روز جمعه در خدمت نماز جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سروش آسمانی برگ زرینی در کارنامه صدا و سیمای استان قزوین

برنامه سروش آسمانی برگ زرینی در کارنامه صدا و سیمای استان قزوین