مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-24سياسي

فرنو بازی، اسباب بازی و عروسک به مرحله تکمیل طرح ها رسید


در ادامه رویدادهای پیوند صنایع فرهنگی رویدادهای تخصصی فرنو با عنوان فرنو بازی، اسباب بازی و عروسک فراخوان داد و اکنون این رویداد به مرحله تکمیل طرح ها رسیده است.

- ، با هدف ایجاد کسب و کارهای بازارپردازی (مرچندایزینگ)، برگزاری سلسله رویدادهای پیوند صنایع فرهنگی با عنوان رویدادهای تخصصی فرنو (فرهنگی نوین) با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفت که اولین رویداد با عنوان فرنو شخصیت پردازی در تیرماه برگزار گردید.

در همین راستا، ثبت نام دومین رویداد از سلسله رویدادهای تخصصی فرنو با عنوان فرنو بازی، اسباب بازی و عروسک از ابتدای تیرماه 1400 آغاز و در 20 تیر به اتمام رسید.

در این مدت 28 تیم و فعال فرهنگی در حوزه های بازی، اسباب بازی و عروسک، اقدام به ثبت نام کردند.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، مرحله اول رویداد شامل برگزاری دوره آموزش در قالب کارگاه مقدماتی به مدت تقریباً 8 ساعت در سرفصل های مبانی بازارپردازی، آشنایی با مفاهیم استارت آپ و اکوسیستم کارآفرینی، طراحی مدل کسب و کار و نحوه ارائه به سرمایه گذار در مدت زمان 22 لغایت 24 تیرماه توسط اساتید مجرب در این حوزه برگزار و در روزهای 26 و 27 تیرماه، دوره مربی گری مقدماتی برای تیم ها توسط اساتید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنو بازی، اسباب بازی و عروسک به مرحله تکمیل طرح ها رسید

فرنو بازی، اسباب بازی و عروسک به مرحله تکمیل طرح ها رسید