مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-24اقتصادي

کمبود تراشه از خودرو به تلفن هوشمند می رسد


مدیران صنعتی و یک اقتصاددان پیش بینی کردند کمبود نیمه رسانا که در سطح جهانی فراگیر شده، ممکن است در سال 2022 هم ادامه پیدا کند و از مجموعه ای از دستگاهها و تجهیزات صنعتی به تلفنهای هوشمند برسد.

- مدیران صنعتی و یک اقتصاددان پیش بینی کردند کمبود نیمه رسانا که در سطح جهانی فراگیر شده، ممکن است در سال 2022 هم ادامه پیدا کند و از مجموعه ای از دستگاهها و تجهیزات صنعتی به تلفنهای هوشمند برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیریس پنگ، اقتصاددان ارشد آی ان جی گریتر چاینا در مجمع بازارهای جهانی به رویترز گفت: بخش خودروسازی امسال بیشترین آسیب را از کمبود تراشه متحمل شد اما تامین در این بخش ممکن است بزودی بهبود پیدا کند چرا که چین بخشی از تقاضای تولید که تایوان قادر به پاسخگویی نبوده است را به دست گرفته است.

وی در ادامه افزود: شرکتهای نیمه رسانای تایوانی تولید در چین را افزایش داده اند زیرا خاموشی ها و ادامه تدابیر فاصله گذاری اجتماعی، تولید کارخانه ای و فعالیتهای بندری در تایوان را مختل کرده است.

چین از نظر تولید ناخالص داخلی از کمبود تراشه پنج درصد سود می برد زیرا شرکتهای نیمه رسانای تایوانی ساخت کارخانه های بزرگ در سرزمین اصلی چین را برنامه ریزی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تراشه از خودرو به تلفن هوشمند می رسد

کمبود تراشه از خودرو به تلفن هوشمند می رسد