مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-24اقتصادي

قیمت نفت خام برنت به 74 دلار بازگشت


قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) توانست سقوط سنگین روز دوشنبه گذشته را جبران کرده و این هفته خود را در محدوده مثبت به پایان برساند.

- قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) توانست سقوط سنگین روز دوشنبه گذشته را جبران کرده و این هفته خود را در محدوده مثبت به پایان برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از سی ان بی سی، قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) توانست سقوط سنگین روز دوشنبه گذشته را جبران کرده و این هفته خود را در محدوده مثبت به پایان برساند.

روز دوشنبه افزایش نگرانی ها از گسترش کرونای دلتا در مصرف کنندگان بزرگ نفت جهان مانند آمریکا، انگلیس و ژاپن باعث شده بود نگرانی هایی در مورد آینده تقاضای سوخت به وجود بیاید.

از سوی دیگر توافق اوپک پلاس برای افزایش 400 هزار بشکه ای تولید روزانه خود در هر ماه از ماه های پیش رو، فشار مضاعفی بر قیمت ها وارد کرده بود.

اما با کاهش نگرانی ها در مورد موج جدید کرونا و نظرات کارشناسان در مورد اینکه افزایش تولید اوپک پلاس نمی تواند برای جبران افزایش تقاضای جهانی کافی باشد، قیمت ها دوباره رشد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نفت خام برنت به 74 دلار بازگشت

قیمت نفت خام برنت به 74 دلار بازگشت