مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-24بين الملل

فؤاد حسین در واشنگتن: نیروهای عراق همچنان به کمک های آمریکا نیاز دارند


وزیر خارجه عراق در سخنانی گفت که نیروهای کشورش همچنان به برنامه های آموزش، تسلیح و تجهیز و توانمندسازی ارائه شده از سوی آمریکا نیاز دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق در سخنانی در واشنگتن اظهار کرد: ما امروز به دعوت آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن هستیم تا نشست کمیته عالی برگرفته از توافقنامه چارچوب استراتژیک را برگزار کنیم.

وی گفت: ما درصدد ادامه هماهنگی و همکاری امنیتی میان دو کشور هستیم و بر تعهد دولت عراق به حفاظت از اشخاص و هیات های دیپلماتیک و مقرهای آنها، همچنین تضمین امنیت پایگاه های عراقی میزبان نیروهای ائتلاف بین المللی تاکید می کنیم.

وی همچنین افزود: دولت عراق تلاش هایی که دولت آمریکا برای آموزش نیروهای امنیتی عراق و مشورت هایی که در زمینه اطلاعاتی به نهادهای عراقی ارائه می دهد تا بتواند به خود متکی شوند، ارج می نهد.

فؤاد حسین با تأکید بر اهمیت تداوم تلاش بین المللی به رهبری آمریکا و از طریق ائتلاف بین المللی علیه داعش گفت: این تلاش ها به موازات تلاش های نظامی، پیروزی حتمی بر ایدئولوژی ظلم و تنفری که تروریست ها تلاش دارند در جوامع به گسترش آن بپردازند به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فؤاد حسین در واشنگتن: نیروهای عراق همچنان به کمک های آمریکا نیاز دارند

فؤاد حسین در واشنگتن: نیروهای عراق همچنان به کمک های آمریکا نیاز دارند