مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 14:152021-07-23سياسي

تربیت 285 مددجوی حافظ قرآن کریم در زندان های هرمزگان


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از تشکیل 9 دارالقرآن و تربیت 285 مددجوی حافظ کلام اللّه مجید در زندان های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی اظهار کرد: طی یکسال اخیر 285 نفر از مددجویان زندان های استان هرمزگان موفق به حفظ یک تا 30 جزء قرآن کریم شدند و 596 مددجو هم دوره های حفظ موضوعی کلام اللّه مجید را با موفقیت سپری نموده اند.

وی تصریح کرد: اکنون 9 دارالقرآن در زندان های هرمزگان فعال است و سال گذشته نیز 150 دوره آموزشی قرآنی در ندامتگاه های استان برگزار شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه ایجاد تسهیلات قانونی برای فراگیری و ادامه تحصیل و همچنین زمینه سازی برای آموزش و تعالی اخلاقی مددجویان همواره اولویت دستگاه قضایی استان بوده است، تأکید کرد: این اقدامات در راستای برنامه های فرهنگی و تربیتی به منظور اصلاح و بازپروری زندانیان انجام می شود.

صالحی همچنین از کاهش محسوس تخلّفات درون زندان و جلوگیری از تکرار جرم به عنوان دو کارکرد مهم اجرای طرح حفظ قرآن کریم در ندامتگاه های استان نام برد و بیان داشت: خوشبختانه با اتخاذ تدابیر لازم، زیر ساخت های مناسب برای اجرای هدفمند برنامه های قرآنی در زندان های استان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت 285 مددجوی حافظ قرآن کریم در زندان های هرمزگان

تربیت 285 مددجوی حافظ قرآن کریم در زندان های هرمزگان