مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-23پزشكي

چرا مدیریت خیز پنجم کرونا در مازندران دشوار شد؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اشغال تمام بخش های بیمارستانی مازندران با شیوع بسیار بالای ویروس هندی کرونا دلتا در این استان خبر داد و گفت: - ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اشغال تمام بخش های بیمارستانی مازندران با شیوع بسیار بالای ویروس هندی کرونا "دلتا" در این استان خبر داد و گفت: تعطیلات پایان هفته و تعطیلی 6 روزه تهران و البرز مشکلی دوچندان برای مدیریت کرونا در استان مازندران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سید عباس موسوی، با بیان اینکه وضعیت موج پنجم همه گیری کرونا در استان بسیار وخیم است، گفت: 1761 بیمار مشکوک به کرونا هم اکنون بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

وی تصریح کرد: موج بزرگی از عادی انگاری ها و کاهش شدید سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در استان شاهد هستیم بطوری که پیک پنجم کرونا تمام بخش های بیمارستانی مازندران را اشغال کرده و وضعیت استان را به سمت بحرانی شدن کشانده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعطیلات پایان هفته و تعطیلی 6 روزه تهران و البرز را مشکلی دوچندان برای مدیریت کرونا در استان مازندران دانست و افزود: مردم دیگر توجهی به هشدارها و توصیه های پزشکی و بهداشتی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مدیریت خیز پنجم کرونا در مازندران دشوار شد؟

چرا مدیریت خیز پنجم کرونا در مازندران دشوار شد؟