مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-23حوادث

فوت ناشی از غرق شدگی در اصفهان به 14 نفر رسید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون 25 حادثه در رودخانه ها، سدها و استخرهای کشاورزی اتفاق افتاده است، در این حوادث 14 نفر جان خود را از دست دادند.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه غرق شدگی و مجروحیت 2 نفر در بداغ آباد مبارکه اظهار داشت: در این حادثه یک مرد 40 ساله و یک دختر بچه 11 ساله توسط عوامل آتش نشانی مبارکه نجات پیدا کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: همزمان با خرداد ماه و آغاز فصل گرما جلسات مدیریت بحران برگزار شد و یک اکیپ امداد و نجات و گشت ساحلی در کنار منابع آبی از جمله رودخانه ها و سدها فعال شدند که همیشه به ویژه روزهای تعطیل در کنار این اماکن استقرار پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای سال گذشته 2 میلیارد تومان و امسال 15 میلیارد تومان برای ایمن سازی کانال ها اعتبار تخصیص داده است، گفت: در شهرستان داران روستای دهق هم یک مرد 60 ساله در آب غرق شد و جان خود را از دست داد، یک فرد 35 ساله نیز در چادگان دچار حادثه غرق شدگی شد و مصدوم شد و همچنین در پل خواجو نیز 2 پسر بچه دچار حادثه شدند که نجات پیدا کردند.

شیشه فروش با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 25 حادثه در رودخانه ها، سدها و استخرهای کشاورزی  اتفاق افتاده است، بیان کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت ناشی از غرق شدگی در اصفهان به 14 نفر رسید

فوت ناشی از غرق شدگی در اصفهان به 14 نفر رسید