مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 13:302021-07-22اقتصادي

موافقت وزارت نیرو با شیرین سازی 32 میلیون متر مکعب از آب دریای خزر در افق 1425


مطالعات و برآورد های متعددی در این باره انجام شده و درخواست استان مجوز 100 میلیون مترمکعب شیرین سازی آب دریای خزر است تا 50 میلیون مترمکعب آب شیرین تولید شود که عمدتا در شهرستان های غرب استان از جمله بندرترکمن، - مطالعات و برآورد های متعددی در این باره انجام شده و درخواست استان مجوز 100 میلیون مترمکعب شیرین سازی آب دریای خزر است تا 50 میلیون مترمکعب آب شیرین تولید شود که عمدتا در شهرستان های غرب استان از جمله بندرترکمن، گمیشان، کردکوی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان از موافقت وزارت نیرو برای شیرین سازی آب دریای خزر خبر داد و گفت: مجوز شیرین سازی 32 میلیون مترمکعب از آب دریای خزر صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ مدیرعامل آب منطقه ای گلستان از موافقت وزارت نیرو برای شیرین سازی آب دریای خزر خبر داد و گفت: مجوز شیرین سازی 32 میلیون مترمکعب از آب دریای خزر صادر شده است.

سیدمحسن حسینی با بیان اینکه تقریبا همه آب شرب استان از منابع زیرزمینی تأمین می شود، اظهار داشت: بخش زیادی از آب شرب در استان از منابع سفره های زیرزمینی بوده و غیرقابل اتکا است برای همین در برنامه های میان مدت به دنبال استفاده از ظرفیت سد ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت نیرو با شیرین سازی 32 میلیون متر مکعب از آب دریای خزر در افق 1425

موافقت وزارت نیرو با شیرین سازی 32 میلیون متر مکعب از آب دریای خزر در افق 1425