مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-18سياسي

وضعیت در لرستان شکننده است/ پیش بینی ها برای واکسیناسیون مدنظر قرار گیرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای تسریع در روند واکسیناسیون تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای تسریع در روند واکسیناسیون تأکید کرد.

محمود ثمینی اظهار کرد: با توجه اعلام وزارت بهداشت، شهرهای خرم آباد، بروجرد، سلسله، دلفان و پلدختر در وضعیت قرمز، شهرستان های الیگودرز، دورود، ازنا و چگنی در وضعیت نارنجی و شهرستان رومشکان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای دانشگاه علوم پزشکی مبتلایان به کرونا در سطح استان در حال افزایش هستند و وضعیت در استان شکننده است که در صورت ادامه این روند شرایط در هفته های آتی بدتر خواهد شد، بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات بیش از پیش ضرورت پیدا می کند.

معاون استاندار لرستان با تأکید بر تسریع در روند واکسیناسیون افزود: دستگاه های اجرایی استان همکاری های لازم را با دانشگاه علوم پزشکی در زمینه اجرای واکسیناسیون داشته باشد تا بتوان با استفاده از ظرفیت های بیشتر، سرعت در واکسیناسیون افراد واجدالشرایط را افزایش داد و در ادامه شاهد کاهش تعداد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت در لرستان شکننده است/ پیش بینی ها برای واکسیناسیون مدنظر قرار گیرد

وضعیت در لرستان شکننده است/ پیش بینی ها برای واکسیناسیون مدنظر قرار گیرد