مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 01:052021-07-12پزشكي

تمام نیازمندی های سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری کرونا تامین می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام نیازمندی های سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری کرونا تامین می شود و دولت و وزارت بهداشت هرگز پشت مردم این استان را خالی نمی کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام نیازمندی های سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری کرونا تامین می شود و دولت و وزارت بهداشت هرگز پشت مردم این استان را خالی نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید نمکی شامگاه دوشنبه در نشست مقابله و مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه ما پیش بینی وضعیت وخیم کرونا را از قبل کرده بودیم هم اینک توانستیم از پس آن بر آییم و پیک آن را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد:ما از قبل با مسوولان سیستان و بلوچستان مکاتباتی داشتیم اما برگزاری نماز عید فطر و نیز نشست های دورهمی و ضیافت هایی که برای انتخابات شوراهای روستا و شهر برگزار شد وضعیت را بسیار وخیم کرد.

وزیر بهداشت ادامه داد: این وزارتخانه در زمینه تامین کیت های تشخیصی و تمامی وسایل بهداشتی برای سیستان و بلوچستان هیچ محدودیتی قائل نیست.

وی با اشاره به فعالیت های مطلوب دولت در زمینه های بهداشتی بیان کرد: در یکسال گذشته 14 هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه و نیز 420 آزمایشگاه تشخیص کرونا راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام نیازمندی های سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری کرونا تامین می شود

تمام نیازمندی های سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری کرونا تامین می شود