مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-09سياسي

نعمت امامت و ولایت شیرازه حکومت و معیار وحدت است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امامت را شیرازه حکومت و معیار وحدت دانست و گفت: نماز و سایر ارزش های دینی، موضوع امامت را تبلیغ می کنند و به دنبال تقویت این جایگاه هستند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر جمعه در شورای اداری شهرستان مانه و سملقان که با محوریت تکریم و معارفه امام جمعه شهر آشخانه برگزار شد، با اشاره به جایگاه و اهمیت نماز جمعه در جامعه دینی، اظهار کرد: نماز جمعه عبادتی است که در آن جنبه های سیاسی، اعتقادی، اجتماعی و قرارگاهی آن وصل به سلسله امامت و نبوت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه امامت شیرازه یک حکومت و معیار وحدت و مبنای راهبردی یک جامعه است، گفت: نماز، دین و سایر ارزش های دینی امامت را تبلیغ می کنند و به دنبال تقویت جایگاه امامت هستند.

وی افزود: بر این اساس کسی که این سنگر را تقویت کرده و به حضور و خدمت در این سنگر مداومت داشته باشد، در زندگی خود نیز برکت پیدا می کند که تمامی این ها نشان از ارزش والای این سنگر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که در این سنگر حضور داشته باشیم؛ زیرا هر کسی که مورد تأیید ولی فقیه برای امامت جمعه باشد، باید از آن شخص پیروی شود؛ چراکه نماز جمعه فقط مختص دین و مباحث عبادی نیست بلکه سنگر مباحث سیاسی نیز هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمت امامت و ولایت شیرازه حکومت و معیار وحدت است

نعمت امامت و ولایت شیرازه حکومت و معیار وحدت است