مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-05ورزشي

نهایت همکاری را با گل ریحان داشتیم/ از سقوط این تیم متاسف هستیم


رییس هیات فوتبال استان البرز ضمن ابراز تاسف از سقوط تیم گل ریحان به لیگ دو گفت: در این چند سال همه گونه همکاری را با این تیم داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از هفته بیست و یکم به دلیل مشکلاتی که گل ریحان داشت مدیریت باشگاه را به صورت موقت به هیات فوتبال واگذار کردند که پس از چند روز اعلام کردند مشکل حل شده و شخصی به نام محمد زارع فومنی با همکاری آقای محمود شافعی تفاهم نامه ای با آقای رضا رضایی نوشتند که قرار شد مجموعه تیم در اختیار این دو نفر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در ساختار این باشگاه مشکلاتی وجود داشت که علیرغم تغییراتی هم که انجام شد برطرف نشد تا متاسفانه این تیم که دو فصل پیش مدعی صعود به لیگ برتر بود و فصل گذشته هم شرایط خوبی داشت، در این فصل سقوط کند.

بیگ وردی تصریح کرد: هیات فوتبال و اداره کل جوانان و ورزش استان البرز در تمام این سال ها نهایت همکاری و مساعدت را با این باشگاه داشتند.

علیرغم اینکه گل ریحان در بخش خصوصی فعالیت می کرد و همین موضوع باعث می شود تا کمتر از امکانات دولتی بهره بگیرد، اما در همین فصل ما مجموعه ورزشی انقلاب که در زمان کی روش به دلیل شرایط خوبش یکی از گزینه های میزبانی از تیم ملی بود را به عنوان ورزشگاه خانگی گل ریحان برای بازی های این تیم کاملاً در اختیارش قرار دادیم و اداره کل ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایت همکاری را با گل ریحان داشتیم/ از سقوط این تیم متاسف هستیم

نهایت همکاری را با گل ریحان داشتیم/ از سقوط این تیم متاسف هستیم