مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-29اجتماعي

راهکارهایی برای تقویت انگیزه دانش آموزان و دانشجویان


19 به دلایل زیادی باعث ایجاد اضطراب در افراد شده و ایجاد انگیزه برای تحصیل یا انجام هر کار دیگری را دشوار کرده است اما می توانیم با راهکارهایی سعی کنیم که این ترس در زندگی دائمی نشود و تا زمانی که ایمنی کامل ایجاد نشده است همچنان از دستورالعمل .

- ایسنا/خراسان رضوی شیوع بیماری کووید- 19 به دلایل زیادی باعث ایجاد اضطراب در افراد شده و ایجاد انگیزه برای تحصیل یا انجام هر کار دیگری را دشوار کرده است اما می توانیم با راهکارهایی سعی کنیم که این ترس در زندگی دائمی نشود و تا زمانی که ایمنی کامل ایجاد نشده است همچنان از دستورالعمل های پیشگیرانه پیروی کنیم و به یاد داشته باشیم که سرانجام جهان به حالت عادی بازخواهد گشت و این اوضاع دائمی نخواهد بود.

بیماری همه گیر کروناویروس با محدودیت های تحصیل همراه شده و انگیزه ادامه تحصیل برای گروهی از دانش آموزان و دانشجویان را دشوار کرده است.

محققان در ذیل برای افزایش انگیزه درباره امتحانات نکات و توصیه هایی را ارائه کرده اند که شامل: برقراری ارتباط با دیگران بسیاری از محصلان که خانه نشینی کرونایی و اضطراب را تجربه کرده اند، نگران تحصیل و کار هستند و همین موارد مانع عملکرد صحیح آنان شده است اما آنان باید برای افزایش عملکرد خود در این شرایط، کارهای مهمی انجام دهند، ازجمله با توجه به محدودیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای تقویت انگیزه دانش آموزان و دانشجویان

راهکارهایی برای تقویت انگیزه دانش آموزان و دانشجویان