مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-28سياسي

اهدای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت یزد


آیین اهدای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت به همت سازمان جهاد دانشگاهی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد آیین اهدای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت به همت سازمان جهاد دانشگاهی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

آیت الله محمدرضا ناصری در این مراسم که امروز دوشنبه هفتم تیرماه با حضور روسای دانشگاه علوم پزشکی، جعیت هلال احمر ، بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از خانواده شهدای مدافع سلامت برگزار شد، کرونا را یک امتحان الهی خواند که مسئولان بهداشتی و کادر درمان و سلامت کشورمان عملکرد موفقی در جریان ان به نمایش گذاشتند.

وی گفت: در حالی که مدافعان سلامت در کشورمان می توانستند از بار سنگین مبارزه با این بیماری شانه خالی کنند ولی زینب وار ایستادند و بعضاً جان عزیز خود را نیز در این راه از دست دادند و این افتخار و عظمتی بس بزرگ برای آها، خانواده هایشان و کشورمان است.

امام جمعه یزد با بیان این که فداکاری و ایثارگری شهدای مدافع سلامت هیچگاه فراموش نخواهد شد، گفت: خداوند در قران کریم شهدا را زنده خوانده و برخلاف سایر مومنان که وعده پاداش بهشتی داده، پاداش آنها را نرد خود خوانده و این جایگاه عظیم و بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت یزد

اهدای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت یزد