مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-25سياسي

مسائل خوزستان در دولت های قبلی درمان نشدند/نیازبه جهش جهادی داریم


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه مسائل خوزستان در دولت های قبلی درمان نشدند، گفت: کشور و به ویژه خوزستان با کار ساده به تحول نمی رسد بلکه باید کار جهادی و انقلابی کرد.

- ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در مراسم تجلیل از فعالان انتخاباتی که در حسینیه ام النبین اهواز برگزار شد، عنوان کرد: امروز بهترین یاری به دولت سیزدهم مطالبه در افق فکری امام خامنه ای مدظله تعالی است.

وی با اشاره به اینکه کشور برای رسیدن به آرمان ها نیاز به جهش دارد و رهبری انقلاب بارها به مسئله جهش و تحول تأکید کردند که این امر در برنامه های آیت الله رییسی متبلور است، اضافه کرد: تحول و هم آهنگی نیروی انقلاب یک ضرورت مهم است و این تحول باید مبتکرانه و به سمت حل مسئله باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه تحول و جهش جهادی باید در تمامی شئون حکمرانی صورت گیرد و امروز کشور و به ویژه خوزستان با کار ساده و روزمره به تحول نمی رسد بلکه باید کار جهادی و انقلابی کرد، تأکید کرد: تحول انقلابی در مقابل تحول غربی است که در مراد غرب گرایان از تحول، تغییر در اصول و آرمان هاست که در تحول انقلابی باید بر اساس اصول انقلابی حرکت کرد.

حجت الاسلام نبی زاده در ادامه به مسائل خوزستان اشاره کرد و گفت: در دولت های گذشته مسائل خوزستان درمان نشده و ظرفیت های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل خوزستان در دولت های قبلی درمان نشدند/نیازبه جهش جهادی داریم

مسائل خوزستان در دولت های قبلی درمان نشدند/نیازبه جهش جهادی داریم