مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:402021-06-25سياسي

دفاع قاضی زاده هاشمی از یکدست شدن قوا


قاضی زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «کشور برای شتاب گیری، به 10 سال دوری از دعواها و یکدست شدن قوا نیاز دارد»، افزود: - قاضی زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کشور برای شتاب گیری، به 10 سال دوری از دعواها و یکدست شدن قوا نیاز دارد ، افزود: انتخاب مردم هوشمندانه بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کشور برای اینکه از جا بلند شود حداقل ده سالی باید دعواها را کنار بگذارد؛ به همین دلیل به نظر من مردم با هوشمندی این را انتخاب کردند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون یکدست شدن قوا و تاثیر آن بر روند اداره کشور و همچنین احتمال برخورد با اغماض میان قوا و کاهش نظارت ها، گفت: من نمی خواهم بگویم که چنین اتفاقی ممکن نیست اما شرایط کشور به گونه ای است که ما به دلیل اوضاعی که در حوزه اجرا و مشکلات مردم ایجاد شده نیاز به چنین اتفاقی داشتیم که یک قدرت متمرکز در حوزه اجرا داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: کشور برای اینکه از جا بلند شود حداقل ده سالی باید دعواها را کنار بگذارد؛ به همین دلیل به نظر من مردم با هوشمندی این را انتخاب کردند.

به این دلیل که مردم معمولا مجلس و دولت را به نوعی انتخاب می کردند که این تمرکز اتفاق نیفتد؛ اما این بار که این اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع قاضی زاده هاشمی از یکدست شدن قوا

دفاع قاضی زاده هاشمی از یکدست شدن قوا