مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-25اقتصادي

سهمیه بنزین وانت بارهای بدون پروانه اشتغال در شیراز قطع می شود


رییس سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری شیراز گفت: سهمیه سوخت خودروهای باربری که در طرح ساماندهی ثبت نام نکنند، قطع می شود.

- ایسنا/فارس رییس سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری شیراز گفت: سهمیه سوخت خودروهای باربری که در طرح ساماندهی ثبت نام نکنند، قطع می شود.

آرش نعمتی بیان کرد: درخصوص ساماندهی ناوگان پروانه فعالیت برای خودرو و پروانه اشتغال برای راننده صادر می شود و تمام مراحل ثبت نام نیز به صورت الکترونیک و از طریق سامانه مربوطه انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز نعمتی افزود: مالکان و رانندگان خودروهای حمل بار برای ثبت نام در سامانه می توانند به نشانی www.

utcms.

ir یا سازمان حمل ونقل بار شهرداری واقع در میدان گلستان (کلبه) ابتدای خیابان شهید محمدی فرد، جنب اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند.

نعمتی با اشاره به برخی مزیت های ساماندهی ناوگان حمل بار، عنوان کرد: ماهانه مبلغ 250 تا 400 هزار تومان یارانه سوخت به هر کدام از ناوگان ثبت شده تعلق می گیرد.

رییس سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری شیراز گفت: تاکنون 10 هزار دستگاه از 70 هزار دستگاه ناوگان حمل بار فعال در شیراز یعنی چیزی حدود یک هفتم ناوگان ساماندهی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بنزین وانت بارهای بدون پروانه اشتغال در شیراز قطع می شود

سهمیه بنزین وانت بارهای بدون پروانه اشتغال در شیراز قطع می شود