مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-25بين الملل

آمریکا درحال عقب نشینی از به رسمیت شناختن «جولان» به عنوان بخشی از اراضی اشغالی


یک پایگاه آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن در حال عقب نشینی از تصمیم دولت ترامپ در زمینه به رسمیت شناختن بلندی های جولان به عنوان بخشی از اراضی اشغالی صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آمریکایی خبر داده اند که دولت جو بایدن در حال عقب نشینی از به رسمیت شناخته شدن جولان به عنوان بخشی از سرزمینهای اشغالی در مرزهای شمال است؛ ضربه ای مهم به دولت صهیونیست و یکی از تصمیمات مهم سیاست خارجی یک مساله کلیدی برای امنیت اسراییل است اما از گفتن اینکه حاکمیت رسمی جولان چگونه است طفره رفت.

   فری بیکن در ادامه به نقل از یک مقام وزارت خارجه آمریکا افزود: این منطقه فعلا متعلق به کسی نیست و به دلیل پویایی منطقه، کنترل آن می تواند تغییر کند.

  این مقام آمریکا در ادامه به فری بیکن گفته، مواضع وزیر خارجه مشخص است.

به عنوان یک موضوع سیاسی جولان برای امنیت اسراییل مهم است.

مادامیکه بشار اسد در سوریه در قدرت است و ایران در سوریه حضور دارد و شبه نظامیان وابسته به ایران در نزدیکی جولان هستند این مساله تهدیدی برای امنیت اسراییل است و کنترل جولان یک مساله کلیدی برای تامین آن است.

  با این حال این پایگاه آمریکایی نوشت، با به رسمیت شناخته شدن کامل کنترل رژیم صهیوینستی بر این منطقه از سوی آمریکا به عنوان یک موضوع سیاسی هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا درحال عقب نشینی از به رسمیت شناختن «جولان» به عنوان بخشی از اراضی اشغالی

آمریکا درحال عقب نشینی از به رسمیت شناختن «جولان» به عنوان بخشی از اراضی اشغالی