مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-25سياسي

پسماند غفلتی دردناک برای گیلان/ سنگینی عقب ماندگی مانع پیشرفت شده است


نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله پسماند به عنوان یکی از موضوعاتی که مدیریت شهری ناموفق عمل کرده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علی با بیان اینکه مجلس به لحاظ افزایش پشتیبانی ها و اعتبارات برای اجرای پروژه های در دست اقدام برنامه هایی را در نظر گرفته است تصریح کرد: متأسفانه امسال  در نهاده های کشاورزی با مشکلاتی مواجه بودیم که سطح تولید و هزینه های تولید را تحت شعاع قرار داد.

وی با بیان اینکه مشکل نهاده های کشاورزی و منابع آبی زنجیره تولید برای کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است،  گفت: کمبود منابع آبی یکی از موضوعاتی است که امسال با آن مواجه بوده و شرایط سخت خشک سالی را تجربه می کنیم، گیلان به عنوان قطب تولید برنج بوده و برنج هم نیاز به آب دارد.

آقازاده با بیان اینکه مسؤولان مربوطه باید برای مشکل کم آبی راه چاره ای بیندیشند افزود: مسئله چاه، لاینینگ چاه ها آب بندان ها  می تواند بخشی از مشکلات را کاهش دهد لذا مسؤولان باید خود را در کنار کشاورزان  بدانند تا باری از مشکلات آنان کم شود.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله پسماند به عنوان یکی از موضوعاتی که مدیریت شهری ناموفق عمل کرده است خاطرنشان کرد: استان گیلان به عنوان استانی که زرخیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند غفلتی دردناک برای گیلان/ سنگینی عقب ماندگی مانع پیشرفت شده است

پسماند غفلتی دردناک برای گیلان/ سنگینی عقب ماندگی مانع پیشرفت شده است