مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-25سياسي

راهبرد دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از تولید و جلوگیری از تعطیلی صنایع است


راهبرد دستگاه قضائحمایت حقوقی و قضایی از تولید، اشتغال، جلوگیری از تعطیلی صنایع و احیای کارخانجات راکد و نیمه راکد است.

- ایسنا/مرکزی معاون قضایی قوه قضاییه گفت: راهبرد دستگاه قضائحمایت حقوقی و قضایی از تولید، اشتغال، جلوگیری از تعطیلی صنایع و احیای کارخانجات راکد و نیمه راکد است.

حجت الاسلام حکمت علی مظفری شامگاه پنجشنبه سوم تیرماه در جریان بازدید از شرکت در حال تصفیه آلومینیوم پارس واقع در شهر صنعتی کاوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت هایی که دستگاه قضا در دوران تحول دنبال می کند موضوع حمایت واقعی از تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان بویژه در حوزه قضایی است.

وی بیان کرد: راهبرد دستگاه قضا حمایت های مستقیم و غیرمستقیم از تولید برای رونق و جهش واقعی در تولید، ایجاد فضای کسب و کار و اشتغالزایی است و در دوره تحول قضایی افزون بر دو هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد که اعلام ورشکستگی کرده و از چرخه تولید خارج شده بودند با حمایت دستگاه قضا احیا شده و به چرخه تولید برگشتند.

معاون قضایی قوه قضاییه افزود: در دوران تحول دستگاه قضایی بسیاری از کارخانجاتی که مدیران آنها درخواست ورشکستگی داده بودند بجای اینکه از چرخه تولید خارج شوند و در معرض فروش قرار گیرند و بدهی های کارخانجات از طریق مزایده و فروش ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از تولید و جلوگیری از تعطیلی صنایع است

راهبرد دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از تولید و جلوگیری از تعطیلی صنایع است