مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-24دانش

داوطلبان روزهای پایانی کنکور را چگونه بگذرانند؟ 


مشاور تحصیلی مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از مهمترین کارهایی که داوطلبان باید در این یک هفته پایانی انجام دهند، تنظیم ساعت زیستی بدن شان است.

- مشاور تحصیلی مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد پاسخ داد داوطلبان روزهای پایانی کنکور را چگونه بگذرانند؟  ایسنا/خراسان رضوی مشاور تحصیلی مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از مهمترین کارهایی که داوطلبان باید در این یک هفته پایانی انجام دهند، تنظیم ساعت زیستی بدن شان است.

رقیه ارجی در برنامه اینستاگرامی جهاد دانشگاهی مشهد تحت عنوان توصیه های کاربردی روزهای پایانی کنکور 1400 ویژه کنکوری ها و خانواده ، اظهار کرد: داوطلبان کنکور در زمان کرونا استرس زیادی را تجربه و متفاوت ترین سال تحصیلی را در طول عمر خود سپری کردند و در خانه درس خواندند، کلاس و معلم را ندیدند.

اما با توجه به همه مشکلاتی که کرونا به وجود آورد، نقاط مثبتی را هم داشت که امیدوارم برای هر فردی و به اندازه خود از آن مثبت بودن استفاده کرده باشند.

وی افزود: وقتی می گوییم یک هفته به کنکور مانده، در بعضی مواقع داوطلبان سوال می کنند ما در این زمان باقی مانده باید چه کار کنیم؟ یکی از مهمترین کارهایی که داوطلبان باید در این یک هفته انجام دهند، تنظیم ساعت زیستی بدن شان است بدین مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان روزهای پایانی کنکور را چگونه بگذرانند؟ 

داوطلبان روزهای پایانی کنکور را چگونه بگذرانند؟