مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-24سياسي

ساخت 5 هزار واحد مسکونی و ایجاد 30 هزار شغل برای مددجویان در آذربایجان شرقی


مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از ساخت 5 هزار مسکن و ایجاد 30 هزار شغل برای مددجویان استان در برنامه سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از ساخت 5 هزار مسکن و ایجاد 30 هزار شغل برای مددجویان استان در برنامه سال 1400 خبر داد.

محمد کلامی در حاشیه مراسم اهدای 350 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ضمن قدردانی از کمک های مردمی، گفت: تلاش داریم در سال 1400 همانند سال قبل هیچ پشت نوبتی جهیزیه نداشته باشیم.

وی افزود: ماخیّران سرآمدی در استان داریم که به واسطه کمک های آن ها پدیده تکدی گری در استان کنترل شده است.

وی ادامه داد: اتحاد خوبی در استان حول محور کمیته امداد با همراهی نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان برای مبارزه با محرومیت و فقر به وجود آمده و برکات زیادی داشته است.

کلامی به سیاست های حمایتی کمیته امداد در سال جاری اشاره کرد و افزود: به برکت همدلی موجود بین مسئولان، خیّران و کمیته امداد، تا پایان سال جاری ساخت 5000 واحد مسکن مددجویی، اهدای 3000 جهیزیه به نوعروسان نیازمند و ایجاد 30 هزار شغل را در برنامه داریم.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی ، وی ضمن تاکید بر رفع نیازهای فرهنگی مددجویان، گفت: کمیته امداد در کنار خدمت به محرومان، به رشد و تعمیق باورهای دینی آن ها نیز برنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 5 هزار واحد مسکونی و ایجاد 30 هزار شغل برای مددجویان در آذربایجان شرقی

ساخت 5 هزار واحد مسکونی و ایجاد 30 هزار شغل برای مددجویان در آذربایجان شرقی