مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-24سياسي

احداث 3000 واحد مسکن محرومان در گیلان


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، با اشاره به تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای توافق با دولت برای احداث 100 هزار واحد مسکن محرومان، بیان کرد: - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، با اشاره به تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای توافق با دولت برای احداث 100 هزار واحد مسکن محرومان، بیان کرد: احداث سه هزار واحد مسکن محرومان سهم استان گیلان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد در دیدار با استاندار گیلان، با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان در اجرای ماموریت های این نهاد انقلابی، گفت: بنیاد مسکن در ساخت مسکن، مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی به ویژه محرومان در کنار دولت است.

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به مسکن محرومان و بازسازی آسیب های ناشی از بلایای طبیعی اشاره و اظهار کرد: در بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از بلایای طبیعی، سرعت عمل دولت در پرداخت منابع اعتباری مورد نیاز، مطلوب و موثر بوده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، توجه ویژه صورت گرفته در گیلان به ساخت مسکن محرومان را یادآور شد و گفت: مشارکت خیران در اجرای برنامه ها به ویژه در ساخت مسکن نشانگر توجه این عزیزان به همنوعان خود و ترویج فرهنگ کار خداپسندانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3000 واحد مسکن محرومان در گیلان

احداث 3000 واحد مسکن محرومان در گیلان